Perşembe, Haziran 26

bu amca kesin akp'ye oy verdi !

dün itü'nün havuzuna gittim, o sırada çocukların çalışması bitmiş, gitmeye hazırlanıyorlar. 10-12 yaşlarında olduğunu tahmin ettiğim çocuklar bunlar. ben hazırlanırken, çocuklar kendi aralarında konuşuyorlardı. bir ara yerleri temizleyen amca çocuklar heryerdeyken zorlandığı için, çocukların ne kadar yavaş çıktıklarından şikayetçi oldu. bunun üzerine çocuklar amcayı biraz zorladı tabii, buraya kadar normal, bişi yok. ama sonra konusmanın bi yerinde, çocuklardan bi tanesi "bu amca kesin akp'ye oy vermiştir" dedi. yanımda sonradan itü'de hoca olduğunu öğrendiğim beyefendi şaşkınlık içinde bana döndü baktı, güldüm. ne hissetmem gerektiğini bilemedim. ama burda bi gariplik yok mu? tamam bu çocukların aileleri çeşitli kamplara ayrıldı, bazısı laikçi oldu, bazısı akp'ci anladık, ama bu çocukların o kamplarda ne işi var, nasıl bir kutuplaşmanın işaretleri bunlar. "göbeğini kaşıyan adam" lardan bahseden gazetecileri, siyasetçileri gördük ama çocuklar da artık bu kalıplarla etraflarına baktıklarında, gördükleri tek şey çatışma olmayacak mı?
bu yaşam tarzı çekişmesi çocuklara kadar indiyse bizi daha yıllarca zorlayacak demektir, hani haberlerde uyuşturucu kullanma yaşı bilmem kaça indi denir ya, çok düştüyse bi tedirgin oluruz, bugun biraz öle hissettim sanki. umarım fazla kötümser yaklaşmışımdır :) umarım böyle devam etmez...
burdan çocuklar güncel siyasi tartısmalara geçtiler, akp'nin kapatma davası ve sebeplerine, yeteri kadar büyük olsalardı hangi partiye oy vereceklerine, kimin hangi akrabalarının akp'ye oy verdiğine kadar konuşuldu.

Hiç yorum yok: