Cumartesi, Temmuz 5

sezon finali

atilla atalay'ın "kişi başına 1 yalnız" kitabından bi parça daha :)

"-Allo, Sıkılhan, Bunalgül ben. İlişkimize bi "sezon fina­li" yapmak için aradım. Okul kapandı, yaz başlıyo; yepyeni aşklar, farklı heyecanlar, başka yaklaşımlara gebe hayat. Bence alışkanlığın ilişkimizi boğucu bi hale getirmemesi için bu türden molalara ihtiyacımız var... Alo? Orda mısın?

-Final lafını duyduktan sonra bi ara havai fişek atmak için balkona çıktım, şu an hurdayım. Ehehe...
-Niye gülüyosun anlamadım ki, "En güzel hayvan fıkra­ları" mı anlatıyorum ben burda, hayvan! Yiğıvranç hayvan.
-E sezon finali oldu dedin. Gülsem kime ne?
-Var ya, senin kalbin gerçekten hayvancılıkla uğraşıyo Sıkılhan. İnanmıyorum sana yaa... İnsan eski sezonların hatnna "Seni özliycem aşkım, kendine iyi bak" filan der.
-Bişi sorucam Aliye'yle aynı anda mı başlıycak bizim ye­ni sezon.
-Sığır bi insansın.
-Bi de şey var, yeni sezonda Mehmet Ali Erbil başka ka­nalda başlıycak diyolar, canlı yayında kazara çükü gözüken adam da işsiz kalmış...
-Ne kadar yiğıvranç bi insan olduğun, kazara filan diil, basbaya Google Earth'ten bakınca bile gözüküyo. Hakkaten uzaydan gözükebilen bi hayvan sürüşüsün Sıkılhan. Yeni sezonda sakın beni arama, ilk insanların ilki, hayvanlık sektöründe lider, yuhlar yazıklar..."

Hiç yorum yok: