Salı, Ağustos 5

rüya - 1

"'Aynen!' diye söze girdi, KOALİSYON Eğilim Belirleyici­si Frédéric Beigbeder'i klonlayan Alp Konuralp, 'Ben onlara boku satan adamım. Asla sahip olamayacakları o şeylerin ha­yalini kurduran. Hep mavi gökyüzü, daima güzel kadınlar, Photoshop'ta rötuşlanmış kusursuz bir mutluluk. Kılı kırk yararak yaratılmış görüntüler, moda müzikler. Ne ki, zar zor biriktirdikleri paralarla, son kampanyamda itelediğim rüyala­rının arabalarını satın almayı başardıklarında, ben onları çok­tan demode etmiş oluyorum. Ben üç model önden gidiyo­rum ve her zaman onları hüsrana uğratmanın bir yolunu bu­luyorum. Parıltı, attıkları her adımda onlardan biraz daha uzaklaşan, o masal ülkesinin adı. Onları yenilik bağımlısı ya­pıyorum. Yeniliğin avantajı hiçbjr zaman yeni kalmaması. Her zaman bir öncekini eskitecek yenilik bulabiliyorum. Sal­yalarını akıtmak. Benim kutsal görevim de bu. Bizim mesle­ğimizde kimse onların mutlu olmalarını istemez, çünkü mut­lu insanlar tüketmezler.' "
alev alatlı - rüya

Hiç yorum yok: