Cumartesi, Ocak 3

zeitgeist final edition

ben sitesinde ilk kez gördüğümde 2sini de aynı belgesel sanmıştım ama görünüyor ki öyle değilmiş =) zeitgeist final edition daha geniş kapsamlı bir belgesel. en az addendum kadar muhteşem bir tarzı var. bu sefer din, terör, korku politikaları ve az da olsa yine ekonomiye yöneliyor. addendum sadece ekonomiyi ele alıyordu. 2side mutlaka izlenmesi gereken, muhteşem belgeseller.
zeitgeist final edition bittiğinde ekranda şunu görüyorsunuz : the revolution is now.
belgeseli izledikten sonra, belgeselin 2-3 yerde alıntı yaptığı 1976 yapımı Network filmini de izledim, o film de çok etkileyiciydi ve zeitgeist serisinin üzerine iyi gidiyor.

ayrıca alev alatlının "schrödingerin kedisi" serisini okuyanlara çok tanıdık gelicektir, zeitgeist'ın anlattıkları.

Hiç yorum yok: