Pazar, Mart 15

elif şafak / aşk

geçen hafta, hasta olmamdan önceki günlerden birinde öğle arasında bir arkadaşla oturuyorduk. kahvelerimizi içtikten sonra yakındaki bi kitabevinden isim sözlüğü bakalım dedi. yakında çocukları olucak, isim konusunda araştırma içindeler =) . gittik, remzi kitabevi vardı yakınlarda. içeri girince ben elif şafak'ın yeni kitabını gördüm, ve hemen aldım. hasta olduğum süre içersinde bol bol okuma fırsatım oldu =) çok sevdim kitabı. ella ve aziz'in hikayesinin içinde çok daha etkileyici olan şems ve mevlananın hikayesini anlatıyor elif şafak aşk'ta.
alıntı yapmazsam kitaptan çatlarım, şems 14. kuralında der ki :
"Hakk'ın karşına çıkardığı değişimlere direnmek yerine teslim ol. Bırak hayat sana rağmen değil, seninle birlikte aksın. 'Düzenim bozulur, hayatımın altı üstüne gelir' diye endişe etme. Nereden biliyorsun hayatının altının üstünden daha iyi olmayacağını?"

Hiç yorum yok: