Cumartesi, Mayıs 23

ooy va vooy

efenim bakıyorum en son postumuz oi va voi üzerineymiş =) bu da öyle olacak. dün akşam gittik babylonda yerimizi aldık, izledik, dinledik oi va voi'u. muhteşemdi, yeni albümlerinden parçaları ben ilk kez orda dinledim, eskilerden de çaldılar tabii. netekim 2 kere refugee dinledik.
eskisi ayrı güzel, yenisi ayrı =)
ben kemandaki ablamızın (anna phoebe olur kendisi) performansına hayran kaldım, püsküllü keman yayı ve hareketliliğiyle coşturdu gençleri :P. biz üst taraftaydık bi ara kendisi hoparlörün üstüne çıkmak suretiyle püsküllerini savurdu bize doğru.

yeni aldüm "travelling the face of the globe" daki parçalardan 3 denesini myspace'den dinleyebiliyorsunuz.

alakasız not ** photograph şarkısındaki dick rivers'ın sesi bana silent sill soundtrackinde cradel of forest'ı söyleyen joe romersa'yı hatırlattı sanki. öyle gibi de değil gibi de.

Hiç yorum yok: