Pazar, Haziran 21

ankara ofisi ve eğitim

ankaradan cuma gecesi döndüm, eğitim süresince tanımaktan çok memnun olduğum insanlarla tanıştım. bizim ankara ofisini sevdim açıkçası, ankaradan fazla. tekrar görüşürüz umarım ordaki arkadaşlarla.

eğitimle ilgili de söyleyeceklerim var tabii =)
üstad wayne anlatıyor psp diye bir yöntemden bahsetti. şimdi bu yöntemde insan
içinde bulunduğu süreçleri ölçüyor. işte diyelim kitap yazıyor bunun hazırlanma süresi ne kadar,
ne sıklıkta yazıyor, ne kadar süre aralar veriyor falan gibi. bunu da ciddi ciddi kronometre benzeri bir araçla ile ölçüyor aynı zamanda.
bunu hakkaten yapan insan evladı var.
başka bi tane daha var böyle, bu da yazılımdaki hata türlerini 10larca farklı gruba ayırmış oturup, ciddi ciddi bunları yazmış etmiş.
bunlar gülünecek şeyler değil,
şimdi sorarım senin arkadaşının belli ki bir rahatsızlığı var, sen ona psikoloğa gitmeyi önereceğine
gelmişsin bize bunu anlatarak para kazanmaya çalışıyorsun =)
ayıp ya insanlık nereye gidiyor.

Hiç yorum yok: