Cuma, Haziran 26

ay çok ilkeel

geçen akşam ntv izlerkene gördüm rahmi koç dünya turunu bitirmiş. efenim kendisi derki panama kanalına girerken sağda :P
bilmemne adası varmış. burda çok "primitif birkaç kabile" yaşıyormuş enteresan bulmuş anlatıyor.
bir de bunun amazon ormanlarının üzerinden helikopterle yerlilerin fotografını çekmeye çalışan versiyonları var, sonra yerliler
helikoptere mızrak atınca vay efendim ne ilkel ne ilkel. ben bu kabile şeklinde yaşayan arkadaşlara ilkel denmesini sinir bozucu buluyorum.
sen daha uzun menzilli ve verimli insan öldürme yöntemleri buldun diye sen çağdaşsın, o senin helikopterini düşüremiyor, mızrakta kalmış diye ilkel.
ilerde olduğumuza dair bu özgüvenin kaynağı nedir acaba, ben baktığımda bizim ordaki kabilelerden fazla da ilerde olduğumuza dair bir işaret göremiyorum.

Hiç yorum yok: