Pazar, Eylül 6

kediler ülkesine seyahat


kediler ülkesinin topraklarına girdiğimde bir akşam vaktiydi, önce bayraklarını fark ettim uzaktan. (belge kod adı : bayrak) üstte az evvel bir kedinin ağaca astığı bayrağı görmek mümkün. vallahi bakınca size manasız görünebilir ama bu konuda çok hassaslar =)



amacım hikayenin daha önce çıkan bölümünde bahsi geçen kedilerden bir kısmını, kamplarında görüntülemekti sayın seyirci. bunun için zorlu yollar aşmam gerekti (belge 0, yollu olan).
yanımdaysa kimse yoktu gölgemden başka. şimdiyse belgelerle konuşma vakti geldi ... (önceden sallıyorduk sanki)


belge 1 : (kedili olan)
işte yemek peşinde koşmaktan ve diğer eylemlerinden bitap düşmüş kediler burda dinlenmeye çekilmişler. kendisiyle konuşmaya çalıştığım bir kedi temsilcisi bana "miyaaaav" demek suretiyle tepkisini dile getirdi. anlamadım ama yoluma devam ettim. fakat daha sonra kediler ülkesinde bu feryadı sıklıkla duydukça sordum öğrendim, meali şu imiş "evladım, mühim olan sorulmamış sorunun cevabını bilmektir.*" yine anlamadım ama problem değil.
bu kedi hizbini burda bırakıp ilerlemeye devam edince, biraz ilerde yine aynı kedi grubu tarafından yapıldığı şüphe götürmeyecek şekilde açık olan bir eylemle karşılaştım.


işte belge 2 : (direkli belge)
belge 2'de olmayan tüm delillerin de işaret ettiği gibi bu sloganı direğe yazanların aynı kedi hizbi olduğu çok açık. başka kim yazmış olabilir ki.

ısrarlı çabalarıma rağmen kedi ülkesinin lideri ile bir görüşme yapmam mümkün olmadı, kedi ülkesinden ayrılırken insanlık büyükelçisi olarak orda bulunan küçük bir vatandaşımız beni uğurladı, ağlamaklı gördüm kendisini. (belgesiz konuşmam, bi dakka...**)






* ada cafenin sahibi amcanın oğluna söylediği bişiydi
** evet aslında çocuk bana el sallamıyor
**** fotoğrafları yanyana koymayı denediğimde iğrenç sayfa düzenleri ile karşılaştığım için böle bi yöntem seçtim.

Hiç yorum yok: