Cumartesi, Ocak 23

askerlik 101

bi süredir askerlik sebebiyle buralara bişi yazamadım, ama ufak bir defter edinip not almayı ihmal etmedim.
ayrı ayrı yazılarla notlarımdan bahsetmeden evvel askerlikle ilgili ana teorimi belirtmeyi gerekli gördüm =)
o da ünlü bir düşünürün de askerde iken belirttiği gibi "askerliğin en iyisinin a.k." ( metnin burdan sonraki kısmında bu ifadeden ana teori olarak bahsedilicektir)

ana teoriyi detaylandırmak gerekirse :
askerliğin temel bi rezilliği var (standart rezillik). bu temel rezilliğin bünyede hissedildiği şiddetse komtanlara, bulunulan bölgede terör tehdidi olup olmamasına, hava koşullarına ve maruz kalınan süreye göre yurt sathında değişiklik arz ediyor.
böyle bakıldığında ben göreceli olarak iyi bi yerde askerlik yapıyorum. (bkz. ana teori)

burda anlatılıcaklar da bu temel garipliklerle ilgili. yoksa "vay ben ne bahtsızmışım, vah, vah !" değil ey okuyucu.

Hiç yorum yok: