Cumartesi, Nisan 24

ejder kapanı

geçenlerde burdaki sinemada ejder kapanını izledik. işin içinde uğur yücel olunca merak edip gittik izlemeye. diyalogları, çekimleri, oyunculukları ile benim beklediğimden daha da iyiydi film. hele bir de sırrı süreyya önder'i de görünce ne zamandır göremediğim bir arkadaşımı görmüş kadar oldum.
bir ara uğur yücel'in oynadığı karakter olan çerkeze "senin daha cinayetten rızkın kesilmemiş." deyişi vardı ki biz orda bir günlük gülme istihkakımız kadar güldük nerdeyse.
fakat sonra nöbet tuttuğumuz kulübedeki bilgisayara da bu filmi kopyalamışlar, hergün farklı bir uzmanla orda oluyorum, ve her gelen bu filmi izliyor başka yapıcak bişi bulamayınca. ben o arada bişiler okumaya çalışıyorum ama ister istemez arkada sürekli film var. replikleri ezberlemeye başladım hayırlısı =)

Hiç yorum yok: