Pazar, Mayıs 9

safari

"ya hu burda kaliteli insanlarla tanıştım, tabi O. gibi insanları da görmüş oldum. adam tuvaleti temizliyormuş, yani ilerde böyle yanında çalışan insanlarla falan nasıl muhatap olucağını öğrenmiş oldum. " (ali kırca konuşuyor gibi hayal edin)


bu repliğe şahit olan Ö. çok güzel bi taklit eşliğinde anlattı bana. bunu duyunca aklıma gelen ilk sahne afrikada bir ülkeye safariye gitmiş, jiplerinin içinde kocaman güneş gözlükleriyle dolanan, üstünde oldukları toprağa alabildiğine yabancı 2 amerikan vatandaşından birinin diğerine "bak, bak şu tarafta O. yu görüyor musun avını nasıl da kovalıyor, vow! " sahne oldu.
genç burjuva adaylarımız için askerliğin türkiyeye dair bir fikir edinmeleri açısından faydalı olucağını sanıyordum ama onlar da safarideki amerikalı yabancılığında ısrarlı çıktılar.

Hiç yorum yok: