Çarşamba, Haziran 16

işe dönüş

bu ara işe giderken, gelirken yolda sürekli nazım'ın kendi sesinden angina pektoris'i dinliyorum.
buyrun siz de tadına bakın fizy'den gelsin.

tabii iş diyince, askerden döndükten sonra bir süre boş boş dolandım ta ki bu pazartesi gününe kadar. avare günlerim de nihayete erdi bu pazartesi, eski işime devam ediyorum 3 gündür. eskiden napıyordun sen arkadaşım derseniz, tarifi zor duygulara gark olurum. ne yaptığımı anlattığımda hayali ihracat yaptığımı sanan arkadaşım var =) yok hayır, hayali ihracat yapmıyorum. konfigürasyon yönetimi diye bişi. bundan iki sene önceye kadar ben de bilmiyordum ne olduğunu =) yaparkene öğrendik. sonra da sevdim, kaldı öyle.
nası olsa bağlantısını verdik diye alıntı yapmayacaktım ama olmadı, dayanamadım. şöyle başlıyor angina pektoris :


"yarısı burdaysa kalbimin / yarısı çin'dedir, doktor.
sarınehre doğru akan / ordunun içindedir.


sonra, her şafak vakti, doktor, / her şafak vakti kalbim
yunanistan'da kurşuna diziliyor.
...
nazım hikmet"

1 yorum:

melchiot dedi ki...

en sevdiğim şiirlerinden nazımın. ve tabiki kendisi sesinden dinlenmeli.