Pazar, Temmuz 24

korkma ben varım

"tam arabaya bineceği sırada, assolisti ensesinden yakalayıp kaldırdım ve kaportaya çarptım. arabadan bir düzine fedai saçıldı. gecenin zemininde ayak sesleri yankılanıyordu. bir beysbol sopası kafama indiğinde, dünya bu yıl güneş etrafındaki turunu bensiz tamamlayacak diye düşündüm. belime, baldırlarıma, suratıma karnıma durmadan vuruyorlardı. kanım, başımdan aşağı çizgiler halinde akıyordu. sırılsıklam olmuştum. dizlerimin üzerine devrildim. vıcık vıcık yumruklarım ağırlaşmış, yere yapışmıştı. gıcırbey'in chevrolet'yle yaklaştığını duydum. sopalar t-reks sürüsü gibi aniden dönüp onun tepesine üşüştüler. simsiyah bir dumanın içinde çırpınıyordum. demek, tartaklanmak böyle birşeydi. heycanlanmıştım. gıcırbey'de fazla oyalanmadılar: bana attıkları dayağı ona özetlediler. limuzine doluşup kayboldular. "


korkma ben varım - murat menteş

Hiç yorum yok: